Sunday, June 20, 2010

mimpi

yes...mimpi..ape la mimpi aku kan pg2 nk mengupdated blog yg sekian lame aku x curahkan segala idea n curahan hati..mmg pg2 ni..kul6 di pg ahad..ade ke kwn2 seangkatan ngn aku da bgun ms ni..mcm xde je..ari ahad tu beb..hehehe..kecuali mat2 n minah2 bola yg nk baru tdo kot...n blog ni lak..wah..mmg da lame aku x mengupdatenye..last bln 4 kot..bkn je stakat da berdebu n bersawang..klu aku tuang lean concrete grade15 je pn compem2 da keras gile gak..terpakse hack baru leh buke..huhuhuhu....

n ape ntah mimpi aku ari ni kul9 aku nk bergerak ke tempat keje..sejak bile lak aku ni gile keje kan..sampai ari ahad pn nk keje gak..buang tebiat ke ape..hurmmmm...ala,bkn ape..ari ahad kt johor ni aku xde pape aktiviti la nk wt..xde sape yg aku nk ajk kuar..dr aku menbuta n membesarkan badan yg bertambah besar ni kt umah baik aku g keje..dpt gak duit..leh simpan2 nk wat kawen..opppsss...gatai btoi..lgpn kdg2 ilang gak tensen aku duk lyn bdk2 batcher ats plant tu..haha..mmg diorg menyakitkan ati..tp terhibur gak la..lgpn aku keje ari ni cadangnye nk siapkan paperwork2 yg berlambak tu...tp tu baru cadangan la kan..mane tau tbe2 cadangan ditutup lak kan..huhuhuhu..akhirnye melayan fb gak..

actualy seblum terbangun pg ni aku mmg ade mimpi pn...mimpikan sumone yg penah ade kne ngena ngn idup aku dulu...yg aku penah impikan bkn mimpikan idup bahgia kt johor ni..but sume tu tinggal kenangan n da jd sejarah idup aku pn...just let it be da nice memory 4 me foreva...aku tgk die pn da bangkit dr kehidupan die..bagusla..i always pray 4 his happiness..da2...nti org meluat je bce kan..hahaha..n plg aku panas ni yg buat kan aku terjage pg2 ni..bkn stakat mimpi tu je..but also hv sumone, no yg aku x kenal duk miskol aku pg2 bute..ape kejadahnye nk ganggu aku tdo..baru lps tgk bola trus nk miskol aku ke...nk kne lempang kot bdk ni...wahh...gile garang la aku..duk johornye pasal la..da mcm gengster je aku ni..pakcik2 lori la ni ajar aku jd gengster..hahaha....diorg lak yg disalahkan...

da la..dr aku duk merapu lg panjang2 lebar...baik aku tgk ape la atok2 aku buat kt dapur tu..diorg ni lg dasyat..kul4.30 pg da bgun da..huhuhu...aku chow dulu ek...xtau la bape bln kendian lak aku akn smbung mengupdated blog aku ni...ahaks...chowwwwww......

No comments: